Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Aoo..

Publicerad 2011-08-23 23:12:53 i Allmänt,

Äntligen kan jag smsa igen!
Har bytt till Halebop abonnemang(?).
Och det känns bra, mycket bättre.
Kände mig helt handikappad när jag inte kunde smsa.
Dock måste jag fortfarande lämna in den för att jag inte kan lyssna på musik i hörlurarna. Finns bara ett par hörlurar som funkar och det är dom jag fick med mobilen, men det är bara en hörlur som funkar.. Kul.

På tal om handikappad. När jag skulle stressa mig iväg med mopeden till bussen.
Jag hade fixat till mig rätt fint tyckte jag, allt kändes så bra eftersom jag kunde smsa, ny klass och inga jobbiga tankar.
Allt var bara bra.
Jag körde, väskan flyger, så jag skulle sätta den mellan fötterna och glömmer bort vägen totalt och kör om kull.
Skrapade upp armen och låret. Inte speciellt allvarligt, men ont som fasen gjorde det!
Och fruktansvärt pinsamt när bilarna stannade och ville hjälpa mig och jag viftar som en idiot för att visa att allt är okej när jag egentligen höll på att svimma.
Hela jag gick ifrån lugn till kaos på tre sekunder.
Men det var inga allvarliga skador och allt gick bra. Mamma fick köra mig till skolan och livet går vidare.
Dock svider det ju fortfarande rätt bra i armen.

Kommentarer

Postat av: Josefin Jonsson

Publicerad 2011-08-27 20:26:14

ajjj.. krya sötnos <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela