Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Vissa dagar är bättre än andra..

Publicerad 2011-04-20 21:21:32 i Allmänt,

Har precis rensat bland alla kläder.
Så kommer förmodligen sälja en hel del.
Hittade även min stereoväska, vilket gjorde mig väldigt glad!
Ena handtaget är ju trasigt, och jag har inte kunnat hitta den längre remmen.
Men nu hittade jag den, så nu jävlar ska jag använda den skönheten igen!

Ska väl städa vidare nu, så att jag får mina pengar imorgon..
Måste även hämta ut ett nytt bank kort eftersom bankomaten inne i Kalmar tog mitt kort, för att kortet tydligen var spärrat..
Fruktansvärt drygt.. Men-men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela