Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

S E P T U M

Publicerad 2011-04-27 01:12:56 i Allmänt,

Japp, idag fixade man Septum.
Drog in till Kalmar med min underbara syster Ann, hennes kille och min lillebror.
Fick ta den direkt, så behövde inte vänta särskilt länge.
Ganska skönt, så man slipper gå omkring och tänka på det och kanske hinna ändra sig.
Jag är i alla fall väldigt nöjd över att jag tog den, trotts att den var väldigt dyr.
Även om Philip (han som tog Septum på mig) sa att jag skulle få den hundra kronor billigare..
Men jag är för snäll, envis och dum. Så jag betalade hela summan.


Tänker även sluta använda läpp piercingen, för jag tycker det räcker med Septum.
Annars kanske det blir för mycket och fult?..
Men det läker inte ihop så fort, så kommer ju ha tid att ändra på mig i så fall.

Var nyss ute med gänget (Ann, Javier, Kalle och Nick) och körde "dunk"..
Eller vad det heter, körde det igår också och vi tyckte att det var väldigt kul.
Dock har jag tröttnat på det.

Men nu ska jag i alla fall försöka sova och förhoppningsvis så drar man till f-staden med Josefin imorgon.
Är ute efter en dress som jag sedan kan visa, om jag nu köper den.
God natt Folks.

Kommentarer

Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Publicerad 2011-05-16 22:28:01

Septum är en av de sjukast fina piercingarna :3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela