Julia Karlsson

All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die - Bob Dylan

Muu motherfucker..

Publicerad 2011-04-21 19:44:14 i Allmänt,

Nu har man äntligen påsklov!
Haft tre lektioner och grillat.
Sjukt fint väder också. Fotade med Carley och Emilia.
Så varit ganska skön skoldag.

Skulle dra och shoppa med Sofie och fixa ett nytt bankkort. Eftersom bankomaten tog mitt kort i Kalmar.
Men bank helvetet i f-staden hade ju stängt.. Så kommer inte åt mina pengar.
Känns inte alls bra.
Hittade så sjukt mycket kläder som jag vill ha..
Brukar alltid hitta någonting när jag inte har några pengar.
Men när jag har pengar, då jävlar... Då finns det minnsan ingenting.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela